Re: Tania karta graficzna

Autor: cenzor_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 11:02:12 MET DST

GLide wrote:

> Tu mnie panie sprzedawco niezle zROTFLowales.

Cała przyjemność po mojej stronie :-)

> Te padajace plyty padaly najczesciej nie z winy zasialczy w budach
> tylko w wyniku za malej wydajnosci samych ukladow zasialania portu AGP
> na samej plycie. Moglbys miec nawet 400W i plyta by sie zmarnowala.

Trochę nie masz racji. Wielu producentów dobrych płyt inwestowała w porządną
obsługę portu AGP. Najlepsze płyty potrafiły wytrzymać nawet 10A, co ze sporą
górką spełniało potrzeby "krwiożerczych" układów GF 256. Niestety niektóre
zasilacze w puszkach tego nie wytrzymywały i robiły się problemy: albo
notoryczne wieszanie, albo uszkodzenie płyty.

> PS. Mam nadzieje. ze testujac nie zapminaliscie o tak przyjemnych dla
> oka 32bitach obrazu i rownie milej dla oka rozdzielczosci?

Oooch, a jakże by inaczej. Sam test w 800x600 i 16 bitach jest raczej mało
miarodajny. Do tego trzeba obowiązkowo poeksperymentować z ustawieniami
antyaliasingu (na marginesie: najnowszy Matrox to poezja).

Bye For Now,
Cenzor
cenzor_at_poczta.onet.pl