Re: Tania karta graficzna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 23:58:03 MET DST

On 19 Aug 2002 16:04:44 +0200, cenzor_at_poczta.onet.pl wrote:

>To nie zupełnie była wina tego układu. Fakt, że pobierał znacznie więcej mocy,
>niż pozostałe procesory graficzne, ale inny problem to zasilacze sprzedawane
>mniej więcej 2 lata temu: mało który posiadał więcej mocy niż 250 W i
>odpowiednią wytrzymałość na obciążenia na poszczególnych liniach napięć.
>Stąd też problem "palenia płyt".
Tu mnie panie sprzedawco niezle zROTFLowales.
Te padajace plyty padaly najczesciej nie z winy zasialczy w budach
tylko w wyniku za malej wydajnosci samych ukladow zasialania portu AGP
na samej plycie. Moglbys miec nawet 400W i plyta by sie zmarnowala.

Pozdrawiam
GLide

PS. Mam nadzieje. ze testujac nie zapminaliscie o tak przyjemnych dla
oka 32bitach obrazu i rownie milej dla oka rozdzielczosci?