Re: Tania karta graficzna

Autor: cenzor_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:55:39 MET DST

> Krzysztof wrote:

> To moze napisze co rozumiem. Jake macie poswiecenie, szef wam placi za
> testowania wydajnosci kart, zeby nie wprowadzac w blad kientow. Kosztuje
> go to czas i pieniadze a wystraczylo by 5 minut na twojepc.pl

Dobre. W jakich czasach ty żyjesz? Jeśli tobie ktoś płaci dodatkową kasę za
normalne obowiązki, to nic innego, jak tylko pogratulować.

Jeśli chodzi o twojepc.pl to mnie nawet nie rozśmieszaj. Identyczny stek bzdur
jak CHIP i cała reszta. Piszą dobre opinie tylko dlatego, że im ktoś coś po
testach odpali gratis.

> Zreszta jak bys nie zauwazyl masz wyniki inne niz reszta swiata...

Nie, nie, mylisz się. Dwa lata temu wyniki były identyczne jak reszta świata.
Teraz nikt testów GF 256 już nie robi. A zmienił się soft (DirectX,
Detonatory), które sporo wpłynęły na korzyść innych układów GF, a o modelu 256
jakby zapomniano. Stąd ta różnica, jak ci się wydaje.

Moja propozycja: skombinuj obie karty, przeprowadź test i zobaczysz. Wydajność
pamięci faktycznie na korzyść GF 256, ale ogólna wydajność w grach na korzyść
GF 2 MX 400.

> No to chyba zeczywiscie nie rozumiem.

To ja też już nic nie rozumiem :-)

> Aha czyli jednak jestes normalni.

A jednak... To ja jednak już kompletnie nic nie rozumiem.

> Prosilem o wiecej szczegolow...

Żartujesz chyba! Co ja, poeta jestem? Książki będę pisał jak w jakimś CHIP'ie?
Procedury identyczne jak u pozostałych, z zachowaniem wzorcowej partycji
systemowej i warunków pomiarowych. Resztę sobie dopisz... :)

> Nie oczywisce spisek Masnownow, Cykistow oraz Zydowskiej
> Organizaji Bojowej ZOB ;>

Nie wiem, czy się mam obrazić, czy co?

> Problem w tym, ze pobiera więcej pradu, niż specyfikacja
> AGP v2.01 przewiduje.

No tak, masz rację. Tylko specyfikacja AGP w przypadku dobrych producentów
zawsze była mocno naciągana. Np. wiele płyt głównych miało dopuszczalne
obciążenie dla magistrali AGP aż do 10A, tymczasem tylko nieliczne zasilacze
potrafiły sobie z tym poradzić :-) Kółeczko się zamyka.

> BTW jak mozna pobierac moc ;)

Łojezu! Jaki dokładny. Nawet nie można przenośni zastosować, bo się zaraz
czepi. Volt * Amper = Wat. W dokumentacjach technicznych jest to opisane jako
Power Comsumption, więc mogłem napisać "Konsumowanie mocy" :-)

Dobra, starczy.

Bye For Now,
Cenzror
cenzor_at_poczta.onet.pl