Re: Monitor wysokiej klasy - jaki ?

Autor: Żurek (darzur_at_box43.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:46:48 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu hattab naskrobał(-a):

> 19tki - Samsung 957DF ; Samsung 959 NF i Sony E430

Wxzoraj kupiłem MITSUBISHI Diamond Pro 920. Po pierwszym dniu testowania
wydaje się być OK. Z całą odpowiedzialnością mogę go polecić. Geometria
jest idealna (przynajmniej nie zauważyłem żadnych wad). Ma leciutką wadę
konwergencji w prawym górnym rogu nie dającą się skorygować, ale w
zasadzie w niczym to nie przeszkadza. Parametry ma całkiem OK i w
MediaMarkcie w tej chwili jest za 2kpln.

--
pozdrufka
Żurek