Re: Monitor wysokiej klasy - jaki ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:38:33 MET DST

"Żurek"

> Wxzoraj kupiłem MITSUBISHI Diamond Pro 920. Po pierwszym dniu testowania
> wydaje się być OK. Z całą odpowiedzialnością mogę go polecić. Geometria
> jest idealna (przynajmniej nie zauważyłem żadnych wad). Ma leciutką wadę
> konwergencji w prawym górnym rogu nie dającą się skorygować, ale w
> zasadzie w niczym to nie przeszkadza. Parametry ma całkiem OK i w
> MediaMarkcie w tej chwili jest za 2kpln.

Gratuluje zakupu dobrego monitorka. Spoko, chociaz nie wiem czy kasy styknie
;)
Nikt niestety nic nie powiedzial o Samsungu NF959. I znowu po wielokorotnym
przejrzerniu ofert wyszczegolnilem jeszcze inne monitorki:
Philips 109P20/40, Nec FE950+, Nec FE9991SB.
Ktos z was mial z nimi do czynienia ? Ceny wygladaja zachecajaco, parametry
tez nienajgorzej....

hattab