Re: Problem z nagrywarka LG

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:47:23 MET DST

"pawros" napisal(la) dnia 2002-08-20 09:40, te oto slowa:

> Mam problem z programem do nagrywarki LG 24/10/40 Ktory bedzie najlepszy
> gdyz instalowalem rozne i ciagle pojawiaja sie dziwne komunikaty typu bufor
> itp a moze cos zle podlaczylem albo skonfigurowalem ???
> Kto mi doradzi lub podpowie ??? Plissssssssss

1. Nagrywarke podlacz pod drugi kanal IDE jako Master.
2. Wlacz *DMA* dla dysku oraz nagrywarki.
3. Jezeli uzywasz Windows-a do moze warto _przeinstalowac_ i _zaaplikowac_
najnowsze "latki/sterowniki" dla kontrolera IDE (patrz strona producenta
chip-set-u).
4. Uaktualnij/zainstaluj sterownik ASPI (jezeli instalowales mase roznych
programow - wersji moze powstac konflikt).

P.S.
Nagrywarka LG 24/10/40 posiada dosc duzy bufor (8 MB z czego 6 MB to
segment wyznaczony dla operacji zapisu).

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"