Monitor wysokiej klasy - jaki ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 23:53:49 MET DST

Witam

Planuje zakup dobrej 17tki lub 19tki (zalezy tez od funduszy). Po
przejrzeniu i przeczytaniu paru madrych opinii wyszczegolnilem 5 modeli,
ktore mam na oku:

17tki - Samsung 757DFx i Sony E230
19tki - Samsung 957DF ; Samsung 959 NF i Sony E430

Co nieco o parametrach tych monitorkow wiem. Najlepszy chyba bylby ten
ostatni, ale odstrasza mnie troche cena. Chcialbym uslyszec opinie
uzytkownikow (wady i zalety), ktoregos z tych monitorow (zwlaszcza
Samsungow). Dodatkowo mam pytanie, co oznacza termin Natural Flat przy
modelu 959 - czyzby to byl Mitsubishi Diamondtron z maska szczelinowa ?
Jezeli bylaby to 17tka to Sony E230, jezeli 19tka to 959NF. Co myslicie o
takim zakupie ?

Pozdrawiam
hattab_at_poczta.onet.pl