Re: wlaczajacy sie skaner ? :-0

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:21:30 MET DST

Hej

Użytkownik "Paweł Siwy "Gwizdek"" <gwizdek11_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajqoak$rj5$1_at_news.onet.pl...
> Hej, witam Wszystkich
>
> mam takowa sytuacje ze skanerem:
> jak komp jest wlaczony to skaner mozna wylaczyc;
> po wylaczeniu kompa skaner sie wlacza i nie da sie go 'normalnie'
> wylaczyc tylko ratuje wylaczenie s sieci kablem.
> Co to moze byc, czy komus sie tak dzieje ?
> Skaner HP na USB.

Generalnie to chyba skanery tak mają, ja mam ScanMagic 9636P (taki klon
Musteka) tez sie tym kiedys stresowalem az w koncu w faq na stronie
producenta przeczytalem sobie o tym. Tam napisali ze trzeba instalowac ten
ichni rezydentny programik do obslugi skanera to go bedzie wyłączal, a tak w
ogóle to zeby sie nie przejmowac bo tam jest jakowas lampa z zimną katodą i
moze sie ona palic calymi latami bez szkody dla urzadzenia. Wiec jak ten moj
staruszek tak mial to jakis nowy HP tez pewnie sie moze palic latami...

--
Pozdrovionka
Speedy