Re: wlaczajacy sie skaner ? :-0

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 01:01:06 MET DST

> Generalnie to chyba skanery tak mają, ja mam ScanMagic 9636P (taki klon
> Musteka) tez sie tym kiedys stresowalem az w koncu w faq na stronie
> producenta przeczytalem sobie o tym. Tam napisali ze trzeba instalowac ten
> ichni rezydentny programik do obslugi skanera to go bedzie wyłączal, a tak w
> ogóle to zeby sie nie przejmowac bo tam jest jakowas lampa z zimną katodą i
> moze sie ona palic calymi latami bez szkody dla urzadzenia. Wiec jak ten moj
> staruszek tak mial to jakis nowy HP tez pewnie sie moze palic latami...

Paweł pisze o takiej sytuacji:
Komputer chodzi - skaner wyłączony.
Wyłącza komputer - skaner się włącza.
Przeciez to nonsens.

Zresztą zostawmy to.
Skaner ma się włączać kiedy potrzebuje tego użytkownik i basta.
W przeciwnym razie to jakiś koszmarny szmelc albo użytkownik nie potrafi sobie
poradzić z konfiguracją.

Mam plustek 12000T i do niego program (nie rezydentny) którym mogę lampę
włączyc lub wyłączyć w dowolnym momencie. Poza tym można ustawić po jakim
czasie bezczynności lampa ma się wyłączyć. Oczywiście niezależnie gdy jest
wyłączona to włącza ją sterownik skanera przed skanowaniem.
pozdrawiam
Sławek