Re: Napiecie w Xcel 2000 m748lmrt

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:12:40 MET DST

Hej

Użytkownik "Marek "gRooB3L" Grobelski" <groobel_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam!!!
> witam!!!!
> Czy ktos moze orientuje sie jak zmienic napiecie w plycie glownej Xcel
2000
> m748lmrt? W instyrukcji plyty glownej nic na ten temat nie jest napisane
:/

Zobacz sobie http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/ a konkretnie
w forum kiedys byla dyskusja o napieciach i czestotliwosciach. Z tego co
wiem to sie chyba nie da, ale nie jestem 100% pewien, to jest plyta moich
rodziców i za wiele w nią nie ingerowałem. Jesli masz te wersje z dwoma
gniazdami (socket 370 i slot 1 do wyboru) i procesor pod socket370 to
jeszcze mozesz użyc takiej przejsciowki do slot 1 z regulowanym napieciem.

--
Pozdrovionka
Speedy