Re: Tania karta graficzna

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 10:37:54 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> > Skąd ta teoria?
> TO nie teoria to fakty.

Chyba mało poparte realiami.
Napiszę w ten sposób. Miałem kiedyś Rivę TNT, potem przesiadłem się na TNT 2
(bynajmniej nie M64, tylko full). Różnica w wydajności całkiem spora. Potem
wpadł mi w łapki GF 2 MX (pierwszy model) - znowu spory skok. Zamieniłem go
na GF 256 DDR - minimalny wzrost wydajności. Teraz mam GF 2 MX 400 64 MB na
jednym kompie i MX 400 32 MB na drugim. Obie są mocniejsze od poprzedniego
256 na DDR'ach. A jeśli chodzi o grywalność, to przykład który już podałem
wcześniej: 64 MB i 32 MB w grze GTA3 robi OGROMNĄ różnicę.

> 25MHz na GPU to zdecydowanie symboliczna ronica

Jeśli przyjrzysz się, jaką różnicę prędkości mają obecnie najmocniejsze
układy NVIDII, to przyznasz, że 25 MHz, to sporo.

> szczegolnie gdy gf2 mx podkrecal sie do takiego samego poziomu bez
problemu.

Tu się zgodzę. Tylko, że GF 2 MX 400 również można podkręcić. Zapomniałeś o
tym?

Pozdrawiam,
Sniper