Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 23:38:20 MET DST

.... jaki to ma zwiazek z tasma dookola dysku...

> sam jesteś ciemnogród i głupoty pierdolisz. Przepraszam innych za styl ale
> należy mu sie. I powiedz mi gdzie k* napisałem o taśmie? To jest
> analfabetyzm właśnie, jak nie umiesz czytać. Napisałem o USZCZELCE, która
> jak sama nazwa wskazuje służy do uszczelniania.

no moze i zle zinterpetowalem ale...
...jak twierdzisz, ze kawalek 'jakiejs tam' uszczelki izoluje 'swiat
zewnetrzny' od 'wewnetrznego' no coz...

Kazdy HDD jest hermetycznie zamykany a wszelkie inne 'gadgety
uszczelniajace' sluza tylko i wylacznie w posredniej ochronie przed 'swiatem
zewnetrznym'...
...ale jest kompletna bzdura, ze 'ta uszczelka' uszczelnia dysk... COME ON
:-)

Zreszta proponuje w akcie desperacji rozebrac jakikolwiek dysk.

Gdybys rzeczywiscie rozszczelnil dysk.... raczej sypnal by ci sie tego
samego dnia...

A co do trwalosci IBM z tej pechowej pechowej serii... zwroty serwisowe u
jednego wiekszych dostawcow HDD (nie pisze o kim mowa...zeby nie robic im
reklamy)... siegaly 30-40%....