Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 23:52:50 MET DST

> W niektórych dyskach zamiast klasycznej uszczelki stosuje się coś w
rodzaju
> taśmy, która chroni dysk przed kurzem etc. Miałem coś takiego w caviarze.
Co
> nie zmienia faktu, że Paweł C. popisał się beznadziejnym komentarzem.
>
> tjd
az nie chce mi sie wierzyc... nawet stare poczciwe dyski MFM'owe z poczatku
lat 80'ych byly hermetyczne bez zadnych syntetycznych uszczelek... raczej
uszczelki stosuje sie jako ewentualny posredni dodatkowy srodek
zapobiegawczy a nie bezposredni...(MFM___mowie o dyskach 5,25.... nie
nie...to nie BigFoot ;-)))

ok...przyznaje sie do bledu :-( ...fakt,,,, przeczytalem TO a pomyslalem o
TAMTYM....

jestem tylko czlowiek ;-)