Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Piotr C. (pczern_at_icpnet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 23:19:52 MET DST

Użytkownik "Czapski Pawel" <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> napisał w wiadomości
> LUDZIE.... rzeczywiscie polska to ciemnogrod analfabetyzmu technicznego...
> jakie rozszczelnienie.... jaki to ma zwiazek z tasma dookola dysku...

sam jesteś ciemnogród i głupoty pierdolisz. Przepraszam innych za styl ale
należy mu sie. I powiedz mi gdzie k* napisałem o taśmie? To jest
analfabetyzm właśnie, jak nie umiesz czytać. Napisałem o USZCZELCE, która
jak sama nazwa wskazuje służy do uszczelniania.

> BTW... w dysku nie ma prozni !!!
A napisałem że jest? Znowu nie czytasz tylko sobie dopowiadasz. Nie ma
próżni ale jest filtr przeciwpyłowy. Cząstka kurzu jest większa od
odległości głowica-talerz. Co ty w ogóle wiesz o dyskach?

> potem takie same bezmyslne i idiotyczne stwierdzenia
> plyna z ust super-serwisantow, ktorzy nie chca przyjac dysku bo gdzies sie
> tasma samoprzylepna przerwala, mowiac, ze dysk sie rozszczelnil...

A ty znowu o tej taśmie. Przeczytaj jeszcze raz. Od września jak wrócisz do
szkoły może nie bedziesz miał czasu na wypisywanie głupot.

> ...NO Comments
I dobrze, na drugi raz zanim tak ostro skomentujesz, przeczytaj 3 razy, albo
więcej.

bez pozdrowień