Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 21:40:00 MET DST

GLide wrote:

> Przy podlaczeniu przez we. cyfrowe?

Nie, analogowe

> Przeciez konwersja wporwadza znieksztalcenia, filtry tez, kabel tez
> moze.

Jakie znieksztalcenia? Podaj przyklad. Ja jakos tego nie widze na
monitorze. Wszyscy pisza o znieksztalceniach. Jak karta daje obraz
rozmyty bardziej niz w TV to mozliwe, ze bedzie nieciekawie, nie wiem, u
mnie jeden piksel na ekranie to jeden piksel w pamieci karty (to widac).
Wynika to zreszta z zasady dzialania ekranu TFT.

--
Raf
raist_at_poczta.fm