Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 21:37:00 MET DST

Bronek Kozicki wrote:
> Nie odpiszę Ci bo nie wiem o co Ci chodzi. Według mojego mizernego stanu
> wiedzy o monitorach nie ma czegoś takiego jak "dopasowanie monitora do
> sygnału" . Są tylko lepsze lub gorsze sygnały, oraz monitory które
> potrafią lepiej lub gorzej z sygnałem o różnej jakości sobie radzić.

Ok. Nie monitora tylko jego przetwornika ADC. Jakies tam przesuniecia
fazowe itp. Np. moj monitor ustawia to sobie sam. Inaczej faktycznie
obraz moze byc nie do uzytku. A jak juz sie ladnie ustawi, to moge sie
zalozyc, ze nie bedzie widac roznicy DSUB-DVI. Chociaz moj monitor i tak
nie ma DVI.

--
Raf
raist_at_poczta.fm