Re: Jaki notebook w granicach 1500 polecacie?

Autor: Wiesiek (Wieslaw_at_poczta.wq.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:59:56 MET DST

>dopoki sprzet jest na gwarancji to wszytsko jest o.k
>pozniej zaczynaja sie schody...
>z czesciami jest problem z serwisami tez bywa roznie (tu nie mozna
>jednoznacznie odpowiedziec)....

hmmm... niedobrze........
moze inaczej jaki jest i ile kosztuje NAJTANSZY nowy notebook?
ile jest na niego gwarancji?

gdzies na jakiejs stronie/firmie gdzie pchaja uzywane notebooki,
wysuwaja argumenty ze zakup nowego sprzetu to tak naprawde strata kasy
- w sensie ze o wiele mniejsza kase mozna mie prawie to samo, plus ze
sprzet sie szybko starzeje itp
czy w przypadku notebookow jest tak samo jak np z samochodami, ze
wystarczy wyjechac samochodem z salonu pojezdzic tydzien i juz traci
on 20% ceny? :-) jest to cos w notebookach?

>polecam znowu allegro i lut szczescia
>a moze lepiej kupic stacjonarnego ? za te kase bedzie calkiem spoko
>sprzecik....
======a nie, stracjonarnych juz mam kilka :-) - potrzbeny notebook -
wiesz podroze, praca non stop itp...

upatrzylem sobie takie cos co brzmi: Toshiba Satellite
ladnie sie nazywa, to i mnie zaciekawilo i widze ze baardzo duzo ofert
tego sprzetu jest - najrozniejsze typy - to jakis przodownik w tych
notebookach?
Polecany?

wiesiek