Re: Jaki notebook w granicach 1500 polecacie?

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 19:33:17 MET DST

> tak, to mnie wlasnie najbardziej boli - kupie uzywanego, no to kto wie
> co ten poprzedni z nim wyczynial.. cos sie zepsuje i leze.......
> moze tez zapytam - ktory sprzet (marka) - pod wzgledem latwosci
> naprawy bys polecil? - w sensie - ktory ma duzo serwisow, ktore z
> checia pomoga i szybko naparawia? (za kase - nawet wieksza of course)

dopoki sprzet jest na gwarancji to wszytsko jest o.k
pozniej zaczynaja sie schody...
jezeli chcesz kupic sprzet za 1500 to nie sadze, zebys w przyszlosci mogl
pozwolic sobie na naprawe np. (nie daj Boze) plyty glownej
zabulilbys wiecej niz dales za uzywanego.....
wogole im starszy komp tym gorzej... :((
z czesciami jest problem z serwisami tez bywa roznie (tu nie mozna
jednoznacznie odpowiedziec)....

> a tak w ogole - samo to ze wyciagnales w mim kierunku pomocna dlon
> znaczy for me ze po prostu pchasz notebooki :-)
no nie do konca jest tak jak myslisz :)
dla mnie nbooki zaczynaja sie od 4 kzl w gore do 8kzl i w tej grupie troche
sie orientuje, wiec cos takiego napewno by sie znalazlo...
dlatego wiec mimo szczerych checi, nie moge Ci pomoc....
> napisz krotko - co masz mi do zaoferowania w tej cenie
a w tej cenie niestety musisz szukac sam.....
polecam znowu allegro i lut szczescia
a moze lepiej kupic stacjonarnego ? za te kase bedzie calkiem spoko
sprzecik....
pozdro
dipper