Re: Skad modul teletextu do AverMedia w/VCR ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_pocztaSPAMonet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 02:31:12 MET DST

Swirnik wrote:

> Po zainstalowaniu sterownikow i oprogramowania przy probie odpalenia
> telegazety pojawia sie komunikat ze modul teletextu jest nie zainstalowany.

Musisz rozróżnić:
 - teletext sprzętowy: dodatkowa płytka nakładana na kartę - właśnie o to
"rzucają się" DRV...
 - teletext programowy: program dekodujący telegazetę (jeżeli nie masz
powyższego, to pozostaje Ci to rozwiązanie) - mój ranking (wiem: NTG):
 1. Cebra Teletext - najlepsze CACHE'owanie (program tylko do TXT);
 2. MoreTV 3.20 - cache do kitu, ale dekoduje najwięcej stacji (żaden
inny program nie łapie czeskiej TXT oraz niektórych niemieckich)
 3. BorgTV - cache lepszy od MoreTV, ale dekoduje najmniej stacji ;-(
 4. JTV - jakoś nie lubię tego softu...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|