Re: Jaki notebook w granicach 1500 polecacie?

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:23:06 MET DST

> hmmm... niedobrze........
> moze inaczej jaki jest i ile kosztuje NAJTANSZY nowy notebook?
> ile jest na niego gwarancji?
w polsce moze ok. 3,5 kzl ale to bedzie raczej cos malo ciekawego...

> gdzies na jakiejs stronie/firmie gdzie pchaja uzywane notebooki,
> wysuwaja argumenty ze zakup nowego sprzetu to tak naprawde strata kasy
> - w sensie ze o wiele mniejsza kase mozna mie prawie to samo, plus ze
> sprzet sie szybko starzeje itp
zalezy kto czego oczekuje od sprzetu, jesli maszyna ma pisac listy,
przegladac siec i odbierac poczte, to faktycznie nie ma sensu sie
wykosztowywac i kwota ok. 2-2,5 kzl pozwala juz na kupno czegos sensownego -
lecz mysle, ze ponizej 200Mhz lepiej sobie darowac (moze ja juz jestem zbyt
wymagajacy ;)))

tutaj jest np oferta na IBM Think Pad 770x za 1,5kzl
http://ac.nb.com.pl/notebooki/sale.htm
jezeli wszystko tam jest ok (nie znam zupelnie tej firmy ) to oferta calkiem
spoko i z 1 rokiem gwarancji...
nowe nbooki - to np. karen choc cenowo ez rewelacji
http://www.karen.com.pl/cgi-bin/karen/index.pl
a zreszta tego stuffu przeciez w necie jest pelno - tylko szukac i szukac...

> czy w przypadku notebookow jest tak samo jak np z samochodami, ze
> wystarczy wyjechac samochodem z salonu pojezdzic tydzien i juz traci
> on 20% ceny? :-) jest to cos w notebookach?

owszem, po zakupie juz nigdy nie odzyskasz tej kasy
kazdy bedzie przeciez wolal pojsc do sklepu i kupic nowego...
a z biegiem miesiecy - sam rozumiesz...dupna utrata wartosci ;)

> upatrzylem sobie takie cos co brzmi: Toshiba Satellite
> ladnie sie nazywa, to i mnie zaciekawilo i widze ze baardzo duzo ofert
> tego sprzetu jest - najrozniejsze typy - to jakis przodownik w tych
> notebookach?

ohh... satellite to cala wielka rodzina nbokoow tej firmy
toshiba jest spoko marka i masa ludzi jest zadowolona z ich sprzetu (z tego
co udaje mi sie poczytac od czasu do czasu i wiem od znajomkow)
jesli jest cos ciekawego, to luzik...
dipper