Odp: pentium 4 vs. athlon

Autor: Sybaryta (wbros2002_at_tlen.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:29:59 MET DST

Użytkownik SOOMAL <soomal_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajoj6r$78r$1_at_news.tpi.pl...
> Mialem zamiar wymieniac plyte glowna i nie wiem ktora grupe wybrac?
pentium
> 4 czy athlon?
> W enterze byl wykres, ktory oswiadczal iz najgorszy northwood (2,0 GHz) ma
> taka moc jak najlepszy athlon xp. W komputer-swiecie zobaczylem znowu, ze
> pentium 4 i athlon maja taka sama wydajnosc.
> Ktory procesor jest szybszy? Po cenie np. 600 zl ktory bedzie wydajniejszy
> athlon czy p4?

Osobiście wole Intela za to ze moge go kupic w boxie - a nie AMD jak
kartoflaki w warzywniaku
na dodatek z zaslonieta stikerem specyfikacja na dole czesto z powyginanymi
nozkami bo pan magazynier sie nie zna i traktuje to tak samo jak kartofle
Nie koniecznie musi to byc P4 moze to tez byc Celeron (s478) ktory jest
minimalnie slabszy od p4 z takim samym zegarem a jednak o ile tanszy.
Intel jest tez mniej wyżyłowany niz AMD dlatego jest szansa ze wszystko
pojdzie stabilniej i nie zjedza nas rachunki za prad.