Odp: JetWay

Autor: Sybaryta (wbros2002_at_tlen.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:38:07 MET DST

Użytkownik <pan_kierownik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:467c.000000c2.3d5fd59a_at_newsgate.onet.pl...
> Witam,
> Z rumiencami czytam o ECS... Mnie juz raczej skutecznie grupowicze
zniechecili
> do kupna plyty tej marki. Mimo wszystko upieram sie przy kupnie nowej
plyty i

Polecam jeszcze DFI jak narazie nie mialem z nimi wiekszych problemow poza
tym ze te pod P4 wymagaja zasilacza z dodatkowymi kablami bo inaczej nie
rusza (i845 i inne intelowskie chipsety)
znowu ECS z intelowskimi chipsetami chodza z kazdym zwyklym zasilaczem ale
trzeba uwazac zeby nie wcisneli Pcchipsa w pudelku od ECS'a. no i czesto w
nich pekaja lub urywaja sie plastikowe podstawki pod wiatrak od P4.