Re: pentium 4 vs. athlon

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:08:26 MET DST

> Osobiście wole Intela za to ze moge go kupic w boxie - a nie AMD jak
> kartoflaki w warzywniaku

jak kupowalem yntel pentium 166 MMX to mi nie powiedzieli ze procesor nie
umie dzielic... nie kupujcie w warzywniaku!

> na dodatek z zaslonieta stikerem specyfikacja na dole czesto z
powyginanymi
> nozkami bo pan magazynier sie nie zna i traktuje to tak samo jak kartofle

jezeli kupujesz w warzywniaku to sie nie dziwie...

> Nie koniecznie musi to byc P4 moze to tez byc Celeron (s478) ktory jest
> minimalnie slabszy od p4 z takim samym zegarem a jednak o ile tanszy.

lol miesiaca, celek "minimalnie slabszy..."

> Intel jest tez mniej wyżyłowany niz AMD dlatego jest szansa ze wszystko
> pojdzie stabilniej i nie zjedza nas rachunki za prad.

a wiesz ile W czerpie intel a ile amd? moze kupujmy mniejszy monitor -
teoretycznie zuzywa mniej pradu...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\