nowa drukarka-ciekawe spostrzeżenia

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 19:38:52 MET DST

W związku że padła mi stara drukarka HP, raczej muszę kupić nową i
zastanawiam się nad wyborem. Oczywiście jestem przywiązany do firmy HP, ale
nie fanatycznie. Widziałem wydruki z 840 -stki i nie były one powalające na
kolana, więc kombinuje żeby kupić coś lepszego. Następna jest 920 ale
czarny tusz mają taki sam, więc wydruk czarny się nie poprawi, w kolorze
różnią się tylko numerkiem Reta 2/3. Wyszła niedawno nowa seria HP, z fajną
drukarką 3820. Nawet mi się podoba gdyby nie fakt że tusze ..... ma takie
same jak 920- ale rozdzielczość 2 razy wiekszą!!! Co wy na to? Wózek jeździ
2 razy i przez to podnosi razdzielczość?
W grę wchodzi jeszcze lexmark, model 55, lub 65. I znowu ta sama historia:
różnica w cenie 200 zł-różne parametry, tusze te same, i jeszcze nie podają
pojemności.
Proszę doradźcie mi, wytłymaczcie o co chodzi z tymi tuszami- jeśli tylko
moźecie.
ToMasz