Re: Jaki notebook w granicach 1500 polecacie?

Autor: Wiesiek (Wieslaw_at_poczta.wq.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 19:14:30 MET DST

>Ja (to tylko moje zdanie) mysle ze mozna ci smialo polecic dell, ibm,
>toshiba, compaq, hp gdzies tam pozniej fujitsu i jeszcze pare innych.
>Generalnie kazdy komp bedzie spoko jezeli spelnia twoje oczekiwania i sie
>nie zepsuje ;) bo pozniej to juz tylko problemy, a czesci zamienne sa dosyc
>drogie...
=========
tak, to mnie wlasnie najbardziej boli - kupie uzywanego, no to kto wie
co ten poprzedni z nim wyczynial.. cos sie zepsuje i leze.......
moze tez zapytam - ktory sprzet (marka) - pod wzgledem latwosci
naprawy bys polecil? - w sensie - ktory ma duzo serwisow, ktore z
checia pomoga i szybko naparawia? (za kase - nawet wieksza of course)

>noo, decyzja nalezy juz do ciebie
>temat jest dosc rozlegly i ja sam wciaz ucze sie czegos nowego....tak to juz
>jest w tej bajce...
>zalezy tez jak dlugo masz zamiar szukac, bo czasami trafiaja sie okazje :)
>dipper
=========
no - nie wiecej niz pol miesiaca....

a tak w ogole - samo to ze wyciagnales w mim kierunku pomocna dlon
znaczy for me ze po prostu pchasz notebooki :-)
napisz krotko - co masz mi do zaoferowania w tej cenie i gdzie to
odebrac :-)

wiesiek