Re: Jaki notebook w granicach 1500 polecacie?

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 16:30:44 MET DST

> Poradz prosze ktora firma jest the best, np tak jak w ap cyfrowych
> wiadomo ze Olympus i Canon is the best (pomijam Nikona i Minolte ktore
> tez sa the best:)

hmm... nie chcac sie nikomu narazic powiem krotko: w znanych mi zrodlach
Dell uchodzi za "krola" notebookow (z wielu bardzo roznych wzgledow)
sam uzywam compaq i JA uwazam ze firma stara sie wypuszczac spoko sprzet
(sledze na co dzien grupe gdzie ludzie pisza tylko o laptopach, tak ze wiem
ze tam rowniez compaq cieszy sie powazaniem)
oczywiscie zalezy to rowniez od konkretnego modelu, a pewnie zauwazyles juz
podzial na pewne klasy uzytkownikow (czemu compaq presario z duronem 1.1
jest znacznie tanszy od np. Evo z prockiem 850MHz? :)
ale compaq to tylko kolejna nazwa w lancuszku
Ja (to tylko moje zdanie) mysle ze mozna ci smialo polecic dell, ibm,
toshiba, compaq, hp gdzies tam pozniej fujitsu i jeszcze pare innych.
Generalnie kazdy komp bedzie spoko jezeli spelnia twoje oczekiwania i sie
nie zepsuje ;) bo pozniej to juz tylko problemy, a czesci zamienne sa dosyc
drogie...

> Czy w tej notebookowej branzy tez tak jest ze niektore marki sa the
> best a reszta to badzwie -mimo dobrych paramtrow (szybkosci itp?)

cos w tym moze byc...
trudno jest oceniac cos co samemu sie nie uzywalo
krotko - ponoc california acces, gericom to bardzo niska polka, a co do
innych bardziej byc moze znanych to nie chce sie wypowiadac...;) nie chce mi
sie znowu komus tlumaczyc co, gdzie i dlaczego....nie bede wiecej
polemizowal...

> Daj prosze pomocna mysl :-) i poradz wsrod krotych marek szukac
> takiego taniego modelu?

noo, decyzja nalezy juz do ciebie
temat jest dosc rozlegly i ja sam wciaz ucze sie czegos nowego....tak to juz
jest w tej bajce...
zalezy tez jak dlugo masz zamiar szukac, bo czasami trafiaja sie okazje :)
dipper