radeon 7000 (VE) i filmy na TV

Autor: PioZ (pioz_at_go2.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 19:14:21 MET DST

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem karty jak w temacie.
Jej również dotyczy moje pytanie:
jak przy jednoczesnej pracy na monitorze i TV "zmusić" aplikacje
odtwarzające filmy, by również filmy odtwarzane były na obu wyjściach?
uzyskałem obraz albo na TV albo na monitorze, na obu naraz jeszcze nie. Może
to kwestia aplikacji albo sterów, jeśli tak to jakie działają? (próbowałem
już: progs: vplayer i MediaPlayer, stery: najnowsze ze strony Ati, oraz z
końca 2001, windoza: polski 98se).
Ewentualnym rozwiązaniem byłoby wyświetlenie flimu na TV a "normalna" praca
na monitorze... czy to możliwe na tej karcie?

Jeśli któryś z problemów był już omawiany proszę o namiary na wątek.

Pozdrawiam

Piotr