Jaką drukarę wybrać?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 16:48:13 MET DST

Obecnie mam HP400 i chciałbym kupić coś nowego i najlepiej jak najtańszego.
W związku z tym, że do HP nabrałem zaufania, bo na przykładzie mojej
drukarki widzę, że jest nie do zdarcia, myślę też o HP.
Czy HP845C to dobry wybór? Drukarka ma służyć do wydruków na domowe (szkolne
i zawodowe) potrzeby, oferować przyzwoitą jakość i być tania w eksploatacji.
Czy jest sens dopłacać do czegoś droższego?