Re: Jaką drukarę wybrać?

Autor: TadekW (tadekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 18:07:08 MET DST

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości
> Obecnie mam HP400 i chciałbym kupić coś nowego i najlepiej jak
najtańszego.
> W związku z tym, że do HP nabrałem zaufania, bo na przykładzie mojej
> drukarki widzę, że jest nie do zdarcia, myślę też o HP.
> Czy HP845C to dobry wybór? Drukarka ma służyć do wydruków na domowe
(szkolne
> i zawodowe) potrzeby, oferować przyzwoitą jakość i być tania w
eksploatacji.

Jeżeli już to HP 840, ma porty USB i LPT, reszta jest taka sama. Zainteresuj
się HP930 - model sprawdzony, powszechnie uznany za dobry, a co
najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie
zamienniki. Model już nie produkowany ale dostępne są w sprzedaży nowe lub
używane na allegro (tam ceny chodzą do 350 zł). Rozwinięciem tego modelu
jest hp960 ta ma tą samą technologię ale ma też własny procesor i zdaje się
8 MB pamięci co też nie jest bez znaczenia, wada - jest nieco droższa. Ja
mam od jakiegoś czasu właśnie używaną hp930 i jestem z niej zadowolony.