Re: Jaką drukarę wybrać?

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 17:18:11 MET DST

Użytkownik "-=Przemek=-" napisał w wiadomości ...

> Obecnie mam HP400 i chciałbym kupić coś nowego i najlepiej jak
> najtańszego.
> W związku z tym, że do HP nabrałem zaufania, bo na przykładzie mojej
> drukarki widzę, że jest nie do zdarcia, myślę też o HP.
> Czy HP845C to dobry wybór? Drukarka ma służyć do wydruków na domowe
> (szkolne
> i zawodowe) potrzeby, oferować przyzwoitą jakość i być tania w
> eksploatacji.
> Czy jest sens dopłacać do czegoś droższego?

Moim zdaniem obecnie nie warto kupować tej drukarki. Posiada ona tylko
złącze USB i korzysta z systemu druku PhotoRet 2. Najnowszym systemem HP
obecnie jest PhotoRet 4. Ceny drukarek nowszych nie różną się aż tak bardzo
(generalnie to ceny wszystkich drukarek atramentowych typowo domowych są na
porównywalnym poziomie). Koszt utrzymania drukarki jest w 90% związany z
kosztem cartridge'ów z tuszami, a te z kolei wogóle się nie różnią (piszę o
porównianiu PhotoRet2 - PhotoRet3 - PhotoRet4). Tak więc proponuję
zastanowić się nad jakąś drukarką z serii HPDJ9xxC (PhotoRet3) lub może
najnowsze cacka HPDJ5550 (PhotoRet4).

PS. Nie interesuj się modelem HPDJ956 - badziew.

Pozdr
Paweł