Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: 666 (szescszesc66_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 14:26:13 MET DST

Krzysiek

> Heh.
> Stwierdzam tylko na podstawie wlasnych doswiatczen oraz dyskusji z
> zawansowanyu userami.

Moge o sobie powiedziec to samo (chociaz zaawansowany user to brzmi
naprawde smiesznie - niektorzy maja komputer kilkanascie lat i nic
nie umieja)

> Chciales przczytac cale archiwum pl.comp.pecet :>>

A skad, myslalem o samych postach o ecs, ale to tez za duzo, zreszta
czytajac jeden watek mam wrazenie jakbym czytal wszystkie. Nawet
teraz sa trzy "zywe".

> Jake sa to konfiguracje? Nie mowie o standardzie typu karta graficzna,
> jedna karta rozszezen, sredni procek, dysk i cdrom.

Przyklad (podam same "dodatkowe" rzeczy):
DVD+CDRW+SB 128 (live jakos nikomu do glowy nie przyszedl podczas
kupowania :)+MODEM (podobno tez problematyczny pentagram omen)+
dwa urzadzenia (nie wdajac sie w szczegoly, to specjalistyczny system
sterowania) na dodatkowych 2xlpt. Dawalo sie do tego podlaczyc jeszcze
SCSI, ale bylo pozyczone. Podlaczalem tez na krotki czas ten komputer
do internetu u siebie za pomoca karty sieciowej (tania 100mbit).

Nie powiem, ze nie bylo problemow z ta konfiguracja, ale nie dotyczyly one
plyty, lecz karty graficznej i win98 (podobno wymaganie systemu sterowania)
,
zdaje sie ze to bylo nowsze geforce (chyba 440 mx, moge to sprawdzic jakby
co).

Zastosowana plyta ECS P4S5A (oparta na sis).

> Zgadza sie, znacznie taniej a rownie bardzo dobra plyte mzna kupic
> produkcji MSI.

Wczesniej pisales, ze zamiast ecs lepiej kupic plyty innych firm (o
porownywalnych
cenach) bo nie ma sa takie problemowe. Poza modelem k7s5a ecs rowniez
nie wyprodukowal jakichs beznadziejnych plyt.
Ciekawy jestem czy masz informacje o tych innych porownywalnych cenowo
firmach, z ktorej by wynikalo ze stosuja kontrole jakosci podobna np. do
asusa?

Pozdrowienia