Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 12:14:00 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Jesli stwierdzasz to na podstawie postow na grupie, to masz mocno
> zafalszowany obraz

Heh.
Stwierdzam tylko na podstawie wlasnych doswiatczen oraz dyskusji z
zawansowanyu userami.

> (wybacz, ale nie przeczytam archiwum, bo widze ze jest tu taka masa
> postow, ze po prostu wymiekam).

LOL
Chciales przczytac cale archiwum pl.comp.pecet :>>
Ja w kompie trzymam zawsze archiwum z trzech ostatnich miesiecy i to jest
srednio ok 40k postow :)

> Oczywiscie nie tylko takie posty sa na grupie, ale jesli je odjac, to
> zostaje
> ich tak niewiele, ze ilosciowo staja sie rownowazne opinii kilkunastu
> znajomych. Dlatego jak widze, ze u wszystkich z nich dziala
> konfiguracja oparta na ecs, to nie widze podstaw do tego zeby
> twierdzic, ze jest to plyta jakos nadzwyczajnie mniej odporna

Jake sa to konfiguracje? Nie mowie o standardzie typu karta graficzna,
jedna karta rozszezen, sredni procek, dysk i cdrom.

> Jesli ktos sobie sklada komputer to oplaca sie mu wziasc tansza plyte,
> sprawdzic swoja konfiguracje, a nie bezmyslnie kupowac od razu
> najdrozsza.

A kto mowi o kupowaniu najdrozszej. Zreszt kazdy ma prawo robic ze swoimi
pienendzmi co chce.

> Wedlug mnie asusy sa znacznie przeceniane (chociaz to
> dobre plyty) i nie warte tylu pieniedzy.

Zgadza sie, znacznie taniej a rownie bardzo dobra plyte mzna kupic
produkcji MSI.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!