Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 17:57:57 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Moge o sobie powiedziec to samo (chociaz zaawansowany user to brzmi
> naprawde smiesznie - niektorzy maja komputer kilkanascie lat i nic
> nie umieja)

Czy zawanoswanie liczyc sie w dlugosci posiadania komputera?

> zdaje sie ze to bylo nowsze geforce (chyba 440 mx, moge to sprawdzic
> jakby co).

Do biura gf4 mx440? :)

> Wczesniej pisales, ze zamiast ecs lepiej kupic plyty innych firm (o
> porownywalnych cenach) bo nie ma sa takie problemowe.

Shuttle ak31-2

> Poza modelem k7s5a ecs rowniez nie wyprodukowal jakichs beznadziejnych
> plyt.

k7s5a nie jest taka beznadziejna. Przedewszystkim to beznadziejna jest ich
awaryjnoc. Inna sprawa ze niektorzy na sile chc ja porownywac do produktow
z innej pulki.

> Ciekawy jestem czy masz informacje o tych innych porownywalnych cenowo
> firmach, z ktorej by wynikalo ze stosuja kontrole jakosci podobna np.
> do asusa?

IMO lepiej by zabrzmialo stosuja linie produkcyjna podobna jakosciowo do
np. asusa :) Jakos nie slyszy nazekan na Shuttle, ja tez nie spotkalem sie
jakimis wiekszymi problemami co pozwala wnioskowac, ze nie maja takich
problemow jak ECS.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!