Re: laptop gericom

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 14:08:36 MET DST

> Nie wiem - to na szczescie nie moj notebook, tylko mojej
> klientki. I wiem, ze ona nie bedzie sciagala plyty zza granicy,
> bo nie tym sie zajmuje. Potrzebuje tez faktury, bo to sprzet
> firmowy.
TEGO SIE PO PROSTU NIE OPLACI SIE JUZ IM NAPRAWIAC
czy ty wogole widziales ten stuff?
tak trudno zakumac??
jest to staroc i z czesciami w Polsce moze byc klopot (chociaz dobry serwis
pewnie je sprowadz za mniej niz 9500 zl)
to nie maly fiat ;)

 Generalnie serwis Compaqa w Polsce jest tragiczny
> i osoby nie majace mozliwosci sciagania czegokolwiek zza
> granicy musza sie nastawic na calkowity brak serwisu pogwarancyjnego.

po trzech latach serwisu compaq (dziwnie cos duzo jak na taki wadliwy
sprzet) nbook jest juz dosc stary, nieprawdaz?
a zareczam, ze przez jakis czas pozniej tez nie powinno jeszcze byc duzego
problemu z czesciami
wiec pozniej sie bedziemy matrwic...
jak w kazdym zreszta serwisie...
ponadto producentom chyba nie jest na reke wytwarzanie czesci do kompow
sprzedawanych kilka lat wstecz
tak jak wspomnialem, to nie jest przemysl samochodowy

> Biorac pod uwage, ze Compaqi od lat nie wyrozniaja sie niczym
> szczegolnym na plus, a maja sporo wad (np wspomniana Armada
> 1500 - brak IrDA) nie uwazam za sensowne przeplacania
> za Compaqa - jest na tyle duzo niegorszego sprzetu, z normalnym
> serwisem i o identycznej jakosci, za duzo nizsze pieniadze,
> ze szkoda zdrowia na Compaqa.
identycznej jakosci?? no...to mnie teraz zaskoczyles na calego hihi
wymien te dobre, tanie firmy z "normalnym" serwisem, o "identycznej" jakosci
i za "duzo nizsze" pieniadze....
co znaczy dla ciebie duzo nizsze?
niech zapytam - czy ty wogole uzywales jakiegos nbooka?
pewnie bylo ich bardzo duzo, bo twoje rady brzmia jak wspomnienia starego
weterana ;)
IrDA... nie rozsmieszaj mnie sprzed ilu lat jest ten komp???
 powyzsze swiadczy, ze dalej nie rozumiesz tego co chcialem ci wyjasniec w
poprzednim poscie.... trudno
EOT
aha
kuzynka ciotki mojej znajomej z pracy kupila pralke dajmy na to renomowanej
firmy XXX
noo i pralka zepsula sie... i dlugo musiala czekac na bardzo droga
naprawe....
a wiec opowiada naokolo
LUDZIE KUPCIE SOBIE "ZWYKŁA" PRALKE BO NIE MA SENSU PRZEPLACAC ZA XXX
a poza tym XXX sie zepsula!!!!!
oczywiscie ta "zwykla" jest z "normalnym" serwisem, o "identycznej" jakosci
i za "duzo nizsze" pieniadze
ehhh...
dipper