Re: laptop gericom

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:04:07 MET DST

"dipper" <dipper_two_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> identycznej jakosci?? no...to mnie teraz zaskoczyles na calego hihi

Tak - identycznej jakosci, a nawet lepszej. Nie widze nic specjalnego
w Compaqach. Co wiecej - tam nie ma co widziec, poza paroma utrudnieniami
w montazu niefirmowych (czytaj standardowych) elementow.

Potwierdzil mi to nawet byly dyrektor techniczny Compaqa w Polsce.
Notebooki i desktopy, to sa normalne squadacki, tyle ze po przygotowaniu
serii, egzemplarz idzie do dzialu technicznego i partia nie idzie na rynek
dokad nie przygotuja stabilnej konfiguracji windy. Jak to zrobia, to
pakuja ja w caby, wgrywaja na dyski i tyle. Dokad jej uzywasz, chodzi
niezle. Upgrade systemu lub zmiana na inny daje w efekcie powrot do
standardowego squadacka.

> niech zapytam - czy ty wogole uzywales jakiegos nbooka?
> pewnie bylo ich bardzo duzo, bo twoje rady brzmia jak wspomnienia starego
> weterana ;)

No.. z kilkanascie sztuk - wystarczy? Zaczalem jeszcze od 286, obecnie
jest to Asus z PIII/1000. I uwazam, ze jest niegorszy od wiekszosci Compaqow
a jest o 30% tanszy. Moze postawilbym na Thinkpada serii T, gdyby nie to,
ze jest czterokrotnie drozszy od Asusa.
To samo potwierdzaja klienci, ktorym sprzedalem okolo 8 sztuk asusow...
Dokladnie tych samych.

> IrDA... nie rozsmieszaj mnie sprzed ilu lat jest ten komp???
> powyzsze swiadczy, ze dalej nie rozumiesz tego co chcialem ci wyjasniec w
> poprzednim poscie.... trudno

Ten komp jest dokladnie z przed 2.5 roku - Armada 1500 z celeronem 350
na pokladzie - prawda ze smieszne, ze taki komp nie ma Irdy????
Ale jakbys zaplacil za niego 8500 zl to by cie juz nie smieszylo.

> ehhh...
> dipper

Jasne... kupuj najdrozsze i zyj w blogiej nieswiadomosci. Zebys sie tylko
nie obudzil z reka w nocniku, jak kiedy bedziesz musial skorzystac z tego
co obiecuja przy zakupie.

--
Pozdrowienia, Waldek
 awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl