Re: laptop gericom

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 13:10:32 MET DST

"dipper" <dipper_two_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> ehh trafiles mnie w samo oko - uzywam tez compaq ale armade M700
> uwazam, ze jest to swietna maszynka (od razu zaznaczam ze nie gram w nowe
> gierki, a prawie wogole.. )
> co do ceny serwisu to chyba tylko dlatego tak cie skasowali z uwagi na
> zabytkowy charakter tego sprzetu ;) to nie zart...

Nie wiem - to na szczescie nie moj notebook, tylko mojej
klientki. I wiem, ze ona nie bedzie sciagala plyty zza granicy,
bo nie tym sie zajmuje. Potrzebuje tez faktury, bo to sprzet
firmowy. Generalnie serwis Compaqa w Polsce jest tragiczny
i osoby nie majace mozliwosci sciagania czegokolwiek zza
granicy musza sie nastawic na calkowity brak serwisu pogwarancyjnego.
Biorac pod uwage, ze Compaqi od lat nie wyrozniaja sie niczym
szczegolnym na plus, a maja sporo wad (np wspomniana Armada
1500 - brak IrDA) nie uwazam za sensowne przeplacania
za Compaqa - jest na tyle duzo niegorszego sprzetu, z normalnym
serwisem i o identycznej jakosci, za duzo nizsze pieniadze,
ze szkoda zdrowia na Compaqa. Oczywiscie, jesli Twoj egzemplarz
przynosi Ci satysfakcje, to tylko pogratulowac. Wez jednak pod uwage
ze inni moga nie miec tyle szczescia.

--
Pozdrowienia, Waldek
 awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl