Re: goraca prosba o pomoc z tym pieprzonym HPT366 (crosspost)

Autor: boldor (bold_or_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 11:08:54 MET DST

> tu powinien byc bios hpr366 1.28 polaczony z najnowszym biosem plyty
> glownej. to daje, ze kontroler rozpoznaje dyski powyzej 48GB. hi-point
> nie zaleca upgradeu samego biosu kontrolera,a to co jest u nich na
> stronie to tylko do upgrade'u biosu na karta z chipsetem hpt366.
>
> potem drivery w windows. ja mam w2000. zaczalem oczywiscie od
> microsoftowych. potem upgrade to sterownikow 1.28, 1.30. ale w moim
> przypadku to nie chodzilo, system w ogole nie startowal. przy
> sterownikach microsoftu system sie bootuje, ale drivery zglaszaja
> [...]

Ja mam bios plyty taki: BIOS compile date: 12/03/2001 czyli najnowszy jaki
znalazlem (BTW jaki ty masz?)
Do tego bios HPT v1.28 i sterowniki do w2K próbowalem od 1.25 do 1.30
chodzi, ale jak?. Moja BIV rzezi jak jakis stary dysk, glosno i cholernie
wolno.Wyniki z HD TACH:
Read Burst Speed 10,2mbps,
Random Access Time: 15,6ms
Czyli jakas 1/4 mozliwosci BIV
Ograniczylem mu jeszcze programikiem seagate UATA100 tryb do U66 i dalej
nic.
Jestem juz glupi i mam dosc tego pie.. HPT
dzieki za info
pozdr
boldor