Re: goraca prosba o pomoc z tym pieprzonym HPT366 (crosspost)

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 00:15:54 MET DST

On Sat, 17 Aug 2002 11:08:54 +0200, "boldor" <bold_or_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ja mam bios plyty taki: BIOS compile date: 12/03/2001 czyli najnowszy jaki
>znalazlem (BTW jaki ty masz?)
>Do tego bios HPT v1.28 i sterowniki do w2K próbowalem od 1.25 do 1.30
>chodzi, ale jak?. Moja BIV rzezi jak jakis stary dysk, glosno i cholernie
>wolno.Wyniki z HD TACH:
>Read Burst Speed 10,2mbps,
>Random Access Time: 15,6ms
>Czyli jakas 1/4 mozliwosci BIV
>Ograniczylem mu jeszcze programikiem seagate UATA100 tryb do U66 i dalej
>nic.

w tej chwili nie moge wylaczyc kompa, chyba ze mozna to inaczej
sprawdzic ..... nie nie mam jak, nie wiem.

w kazdym razie ja uzylem do flashowania biosu plyty czegos co na tym
eftepie nazywalo sie Behuh128.bin. to jest ostatnia wersja biosu plyty
glownej z podmienionym na ostatni, biosem do kontrolera hpt366.

ja u siebie do hpt mam podpiete 4 caviary 120GB. wszystko chodzi cacy.
pare dni temu ktos tutaj mial identyczny problem jak twoj. wtedy sie
poddalem z dalsza pomoca. moze koles juz sam to rozwiazal. zerknij do
archiwum grupy. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.