Re: goraca prosba o pomoc z tym pieprzonym HPT366 (crosspost)

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 07:37:53 MET DST

On Fri, 16 Aug 2002 14:27:15 +0200, "boldor" <bold_or_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>jeszcze

>Podziel sie rozwiazaniem, ja tez mam ten sam problem z ta plyta i dyskiem.

ftp://geerynet.d2g.com/

tu powinien byc bios hpr366 1.28 polaczony z najnowszym biosem plyty
glownej. to daje, ze kontroler rozpoznaje dyski powyzej 48GB. hi-point
nie zaleca upgradeu samego biosu kontrolera,a to co jest u nich na
stronie to tylko do upgrade'u biosu na karta z chipsetem hpt366.

potem drivery w windows. ja mam w2000. zaczalem oczywiscie od
microsoftowych. potem upgrade to sterownikow 1.28, 1.30. ale w moim
przypadku to nie chodzilo, system w ogole nie startowal. przy
sterownikach microsoftu system sie bootuje, ale drivery zglaszaja
blad. jedynie co chodzilo i chodzi nadal to drivery 1.25, ktore
zreszta przyszly z plyta glowna. system bootuje sie na kazdych
driverach i bez bledow kiedy od kontrolera odepnie sie dyski.

mam nadzieje, ze to troche pomoze. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.