Re: goraca prosba o pomoc z tym pieprzonym HPT366 (crosspost)

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 05:28:06 MET DST

On Sat, 17 Aug 2002 11:08:54 +0200, "boldor" <bold_or_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ja mam bios plyty taki: BIOS compile date: 12/03/2001 czyli najnowszy jaki
>znalazlem (BTW jaki ty masz?)
>Do tego bios HPT v1.28 i sterowniki do w2K próbowalem od 1.25 do 1.30
>chodzi, ale jak?. Moja BIV rzezi jak jakis stary dysk, glosno i cholernie
>wolno.Wyniki z HD TACH:
>Read Burst Speed 10,2mbps,
>Random Access Time: 15,6ms
>Czyli jakas 1/4 mozliwosci BIV
>Ograniczylem mu jeszcze programikiem seagate UATA100 tryb do U66 i dalej
>nic.
>Jestem juz glupi i mam dosc tego pie.. HPT
> [...]

tak mi sie przypomnialem w ostatniej chwili. te plyty sa dosc
wybredne. chyba jedynie dwa sloty PCI moga byc wykorzystane. reszta
dzieli przerwania i sygnaly mastrer bus tak miedzy soba jak i miedzy
kontrolerem HPT. i jak nie masz karty ktora pozwala na dzielenie
przerwan to kiepsko.
zobacz czy wszystkie urzadzenia w bios maja swoje wlasne przerwania.
moze to to. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.