Re: zamiast monitora?

Autor: Tonzi (tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 00:34:23 MET DST

W swojej pseudo-wypowiedzi news:3D5C2BEB.5020005_at_poczta.onet.pl,
michalk24 wypocił się strasznie pisząc takie oto cos:
> no może nie zamiast ale chciałbym puścić sygnał video z kompa na
> telewizor. w jaką przejściowkę powinienem się zaopatrzyć ? czy moja
> karta graf powinna miec jakies specjalne wyjscie?

TV- out

> zostałem tu odesłany z pl.comp.os.win9x

i bardzo dobrze bo niewiem co tam robiles prawde mowiac ;)

> mam nadzieje ze wy mi pomozecie, na tamtej grupie ktoś napisał że jest
> możliwe przejście jakąś przejściówką zmieniającą sygnał wiecie może
> cóś o tym? jakieś oznaczenia zebym wiedział o co pytać ?

wiec tak - nie oplaca sie paczec na TV jako monit, no chyba ze chcesz za
pol roku miec oczy do wyrzucenia!!! na monitorach sie nie oszczedza!!!
poza tym jakosc obrazu jest gorsza niz na monicie.....

osobiscie szczerze odradzam!!!

--
www.google.com ->tonzi :) result :
Tonzi is the 77,067th most popular