zamiast monitora?

Autor: michalk24 (michalk24_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 00:32:11 MET DST

no może nie zamiast ale chciałbym puścić sygnał video z kompa na
telewizor. w jaką przejściowkę powinienem się zaopatrzyć ? czy moja
karta graf powinna miec jakies specjalne wyjscie?

zostałem tu odesłany z pl.comp.os.win9x
mam nadzieje ze wy mi pomozecie, na tamtej grupie ktoś napisał że jest
możliwe przejście jakąś przejściówką zmieniającą sygnał wiecie może cóś
o tym? jakieś oznaczenia zebym wiedział o co pytać ?