Re: problem ( tuner )

Autor: Toltek (Toltek_at_wp.spam.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 00:46:10 MET DST

Użyszkodnik: Virus <mailto:pawelsz100_at_interia.pl> naciapał:

:: Powód jest bardzo prosty tunery telewizujne potrzebują mocniejszego
:: sygnału niż zwykły telewizor.
:: Kup sobie jakiś wzmacniacz sygnały telewizyjnego, jeśli masz naprawdę
:: sygnał od bani to kup mocny. Miałem podobny problem, ale po zamontowaniu
:: wzmacniacza problemu już nie ma :)

mozesz napisac cos wiecej? Jaki model wzmacniacza itp. Wystarczy jakis
zwylky?
Plissss, tez mam taki problem z kilkoma kanalami:-((((

--
Toltek
there is no SIG:-(