Re: zamiast monitora?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 10:19:56 MET DST

Użytkownik Tonzi <tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajha9l$mue$1_at_topaz.icpnet.pl...
> W swojej pseudo-wypowiedzi news:3D5C2BEB.5020005_at_poczta.onet.pl,
> michalk24 wypocił się strasznie pisząc takie oto cos:
> >

> TV- out

> i bardzo dobrze bo niewiem co tam robiles prawde mowiac ;)

do wszsytkiego byście chccieli przejściówke ...

bardziej to jest konwerter (robi takie coś np. AverMedia) ale kosztuje tyle
co karta graficzna z TV-Out, a jakość doozo gorsza !! wiec radze kupic
kartę z TV_Out

> wiec tak - nie oplaca sie paczec na TV jako monit, no chyba ze chcesz za
> pol roku miec oczy do wyrzucenia!!! na monitorach sie nie oszczedza!!!
> poza tym jakosc obrazu jest gorsza niz na monicie.....

chyba ze do gier i DivX, DVD to jak najbardziej !!!!!
(najlepiej karta ATi np. RADEON 7000, 7500 - bo od startu masz obraz na TV
lącznie z BIOS'em)