Re: Co zrobic? [jak dostac sie do ntfs]

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 21:31:01 MET DST

> chodzi o to ze winxp przy starcie sie wiesza i jako powod podaje
bledy na
> dysku (mozliwe do usuniecia przez chkdsk /f) pozostale partycje
fat32
> dzialaja elegancko
>
> ps. IMO to TG jak najbardziej - sprawa dotyczy sie peceta ;)))

pisząc NTG miałem głównie na myśli że tam znajdziesz tych którzy
dobrze się znają na linii NT.2k.XP.

Samo dostanie się do partycji nic nie da, wtedy możesz jedynie sobie
ją np. przekopiować, musisz uruchomić albo twoje xp albo konsolę.
teoretycznie jeśli masz wolne miejsce na dysku można wykonać na nie
nową instalację i z niej naprawić trefną partycję.

Pozdr.

Wojtek