Re: ecs k7vta3 v. 2.0 - bios

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 21:30:39 MET DST

Użytkownik "sliver22" <sliver22_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak zrobic update biosu na tej plytce? Mile widziane linki i opinie
> posiadaczy takiej plyty :) Czy warto?? Obecnie mam bios z 13.11.2001.

Analogicznie jak na kazdej innej :)

1) Wchodzisz na strone producenta: www.ecs.com.tw ; pozniej w Download
szukasz BIOSu do plytki (nie musze chyba dodawac, ze musi byc do niej
odpowiedni, bo inaczej mozna cos popsuc)
2) Sciagasz plik BIOSu, odpowiedni programator
3) Robisz dysk startowy z "czystym DOSem" - w Win9x przy formatowaniu
dyskietki zaznaczyc "Kopiuj pliki systemowe" czy jakos tak
4) Odpalasz kompa z dyskietki, nastepnie programator i w nim wpisujesz nazwe
pliku z BIOSem, ew. programator.exe nazwa_pliku_z_biosem. Najlepiej poczytaj
instrukcje na stronie www (po ang.)
5) Zastosuj sie do instrukcji; po sflashowaniu restart, wyciagasz dysk,
wchodzisz do BIOSu (powinno wywalic cos takiego: cmos checksum error - to
normalne - zaladuj defaultowe ustawienia - Load optimal settings, czy
podobnie)

Pozdrawiam