Re: radeon 9000 - problem z instalacja sterownikow

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 21:38:06 MET DST

> Sprobuj najpierw wywalic poprzednia karte z systemu, ustaw na standarwody
> VGA, pozniej wylacz PC, zamondtuj nowa karte, wlacz PC. Moze zadziala.

niestety, bez zmian...

nie bardzo wiem jak ustawic standardowy VGA pod W2K, ale zrobilem tak:
odinstalowalem Virge'a, wylaczylem PC, wsadzilem Minta, wlaczylem komputer,
wcisnalem F8, wybralem tryb VGA. Jak Winda wstala (wygladalo wszystko tak
samo jak przedtem - tez sterownik VGASave), zainstalowalem CATALYSTA z
setup'u i dokladnie jest ten sam objaw.

Jakies inne sugestie?