Re: Co zrobic? [jak dostac sie do ntfs]

Autor: jogurciarz (cioochcia[n-o-s-p-a-m)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 21:35:39 MET DST

Użytkownik Wojtek

> teoretycznie jeśli masz wolne miejsce na dysku można wykonać na nie
> nową instalację i z niej naprawić trefną partycję.

to tez nie przejdzie - automatycznie zainstalowal mi sie na dysku D... tzn.
pliki tymczasowe a bootowac zaczol z C tym samym uniemozliwiajac wybor
drugiej partycji jako partycji startowej... :((((. Bill i ekipa sie nie
postarali jesli chodzi o ratowanie XP!!!!! :( Nawet dyskow startowych nie
ma... bleh