Re: przerwania

Autor: Nathan (bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 09:05:28 MET DST

siner wrote:

> Witam....
>
> Nie wiem, czy jest w tym cos dziwnego, ale niepokoi mnie sprawa, ze na
> jednym przerwaniu instalowane sa 2 urzadzenia. A wyglada to tak:
>
> IDE Controller 14
> Serial Bus Controller 9
> Serial Bus Controller 9
> Network Controller 11
> Multimedia Device 5
> Input Device NA (dlaczego niedostepny? jakis zwiazek z dzwiekowa?)
> Display Controller 10
> ACPI Controller 11

jak widze, to info jakie prezentuje BIOS podczas bootowania sprzetu.
Wazniejsze jest to jak Win przydielil sobie przerania. A. ze input N/A
To normal. Popatrz w C:\Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\MSINFO\MSINFO32.EXE ,jak to wszystko masz poukladane.

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,