Re: przerwania

Autor: siner (siner_at_o2.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:01:26 MET DST

Użytkownik wrote:

> [...]

a rzeczywiscie....

[Konflikty/Udostępnianie]

IRQ 10 ISDN PCI Card
IRQ 10 Creative SB Live! series
IRQ 10 NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
IRQ 10 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
IRQ 10 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
IRQ 10 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta typu PCI do USB VIA Tech 3038
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta typu PCI do USB VIA Tech 3038
IRQ 11 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
IRQ 11 SCI IRQ używany przez magistralę ACPI
IRQ 14 Primary IDE controller (dual fifo)
IRQ 14 VIA Bus Master PCI IDE Controller
IRQ 15 Secondary IDE controller (dual fifo)
IRQ 15 VIA Bus Master PCI IDE Controller

Czy to znaczy, ze te urzadzenia tworza jakis konflikt?

[Przerwania]

0 Czasomierz systemowy
1 Klawiatura standardowa (101/102 klawisze) lub Microsoft Natural Keyboard
2 Programowalny kontroler przerwań
3 Port komunikacyjny (COM2)
4 Port komunikacyjny (COM1)
5 Creative SB16 Emulation
6 Standardowy kontroler stacji dyskietek
7 Port drukarki ECP (LPT1)
8 Zegar czasu rzeczywistego - system CMOS
10 ISDN PCI Card
10 Creative SB Live! series
10 NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
[...]
12 Port myszy zgodny z PS/2
13 Procesor numeryczny
14 Primary IDE controller (dual fifo)
14 VIA Bus Master PCI IDE Controller
15 Secondary IDE controller (dual fifo)
15 VIA Bus Master PCI IDE Controller
9 (wolne)

No tak... teraz widze, ze na jednym przerwaniu siedza wszystkie urzadzenia,
ktore powtykane mam w plyte.... I jedno przerwanie wolne. Czy mozna jakos
samemu sterowac przerwaniami, aby nie bylo takiej sytuacji? Bo ja jestem na
99% przekonany, ze karta dzwiekowa lub ISDN to zle znosi i przez to mam
zwisy, gdy slucham muzy, ogladam filmy etc.

prosze o pomoc

--
siner
siner_at_o2.pl